2007-06-17

idag är det en riktig söndag. en söndag när man inte har ork till att göra så mkt, vädret är dåligt och man är värd att bara ligga i sängen om man så vill. men upp ur sängen har jag iaf tagit mig! helgen har varit sådär lagomt lugn innehållande shopping, alborgen och filmtittande. som vanligt bangade jag party, tråkig som jag är (?). jag laddar för midsommar istället! för ovanlighetens skull blev shoppingen den här helgen lite färgglad! jag shoppar nog bäst med mamma :)


för tillfället går jag på pencillin oxå, eftersom jag har en visdomstand som är på väg och spökar, i början på juli är det jag som besöker tandläkaren och drar ut tanden. och jag har hört tillräckligt många som berättat om de där med att dra ut tänder så jag är lite rädd minsann. så kan man ju oxå börja semestern lixom ..

två veckor kvar att jobba innan jag får semester, är lite sugen på att dra utomlands en vecka då faktiskt .. någon som vill följa med? hojta isf!

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag älskatr att handla kläder, haha :)

2007-06-20 @ 14:56:46
Postat av: Anna

Vilka datum är det som gäller? Jag är på!

2007-06-20 @ 23:52:12
Postat av: Denise

BLOGGA OFTARE!

2007-06-24 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback