2007-06-09

häromdagen när det var sådär otroligt varmt så man nästan inte stod ut i skuggan ens kom mamma fram till mig på jobbet o sa "josefine, vi måste köpa en pool". sagt och gjort! nu står det en pool här ute i trädgården och jag bara väntar på att få ta mitt första dopp :) tyvärr så är det fortfarande iiiskallt vatten, så jag får nog vänta lite till ..

o nu är det ett år sen jag tog studenten, helt sjukt vad tiden går fort .. o vilken dag det var! hade lätt kunnat göra om den igen o jag blev sådär lagomt avis på alla studenterna som åkte runt i lastbil igårkväll ..menmen, jag har gjort mitt!




Kommentarer
Postat av: Denise

Har ni också en pool nu? Vad kul, det är ju sjukt härligt! (Fast ni har ju inte varit förbi här och tittat, men ;b)

2007-06-10 @ 16:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback