2007-06-05

hejsan hoppsan, nu har det slagit om till sommar minsann! o man kan väll inte göra annat än att njuta av den underbara värmen? (även fast jag gömde mig i skuggan ganska mkt idag . .) dagarna flyter på med jobb på dagis, promenader o lite annat smått o gott! o jag trivs :) igår var det minsann fyra stycken dagis som vela ha mig i veckan .. den är inte dålig .. känns ju bra ^^, men icke, jag är upptagen . .

har fundilurat lite på fall jag har blivit tråkig som aldrig vill gå ut längre? eller kräsen kanske .. vad vet jag, jag slipper iaf vara bakis, o det är ju bra jäkla trevligt! men i sommar ska vi ha grillpartyn, så är det bara om jag får  bestämma.


Här kommer sommaren allt får liv igen
Här kommer sommaren
Den dyker upp som en gammal vän
Här kommer sommaren

Kommentarer
Postat av: Tessa

Ohohoh grillparty!!

Postat av: Elin

liite tråkig kanske :P men du är bra härlig ändå ;)

2007-06-06 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback