måndag

ännu en måndag är kommen . o här sitter jag inne på skidskolan o har som vanligt inte orkat ta mig hem.. för när jag kommer hem måste jag laga mat o det va jag inte alls på humör för nu! min hals har börjat göra ont igen o det är ett stort stort minus, jag pallar inte att bli sjukare igen nu .. jag vill bli frisk.. hostmedicinen hjälper ju iaf o det är ju ett steg i rätt riktning. blabla. ska få en rumskamrat nu oxå, ska bli trevligt .. men vi måste komma på ett bra sätt att möblera på eftersom det bara är ett rum lixxom. men det är väll sånt som löser sig antar jag. den här veckan har jag 3grupper.. barn.. mkt danskar.. o jag börjar ju nästan bli hajj på det där med danska nu! duktig josefine. vill man så går det! funderar starkt på att ta en sväng hem till gävle i helgen, det skulle nog göra mig gott. kurera mig o umgås med alla dom jag saknar. o det är ju faktiskt värt att åka hem nu när det är massa snö där oxå ;) börjar bli lite less på vissa här uppe nu, men det hör väll till.. kan ju inte passa ihop med alla. men det är ju inte jätteskojs när folk går runt o är sur på en utan anledning?! ge mig en förklaring tack! jaja, ska väll sluta  gnälla för den här gången . det som är jättepositivt nu är att det är massa snö ute och det är uuunderbart! :) hare toppen o kommentera så jag vet vilka som läser juu :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback