måndag

ny vecka och nya tag. känns lite pissigt den här veckan faktiskt.. det är sisådär 4 plusgrader, det regnar och jag jobbar 2 timmar per dag med miniskoter, inte alltför skojs faktiskt . men vad göra lixxom?! bara att bita ihop och vänta på bättre tider. sitter kvar på skidskolan nu, har haft skishow .. jag va maskot idag, roligare än att åka skidor o göra formationer. ska vara maskot imorgon oxå, kul att få prova på de. men ja, jag är inte så jävla laddad för nått nu alltså. vill nog helst gräva ner mig i sängen ett tag. ska nog göra de senare .. framför typ greys anatomy! fast nu börjar avsnitten på datorn ta slut, dåligt. jag måste laga mat oxå, det är jättetråkigt. o igår tvättade jag, två maskiner o de va ju inte så svårt faktiskt. jag kan tvätta! funderade ett tag idag på att åka hem en sväng, kunde få jobba på dagis ons-fred, men jag blir nog kvar ändå. förhoppningsvis kommer elin i helgen, men jag ska inte hoppas på fööör mkt, för då skiter de sig säkert! blabla. saknar folket hemma och mammas mat!!! allt är så enkelt där hemma ändå.. man vet vart man har alla, vem man ska prata med om vad osvosv.. tryggheten finns där!!! visst är folket superhärliga här uppe, men det fattas nått lixom.. men de kommer väll antar ja. imorse när jag kom hit hade en buss parkerat jättefint i en backe, får la se om den står kvar där fortfarande.. och jag kan ju bara hoppas på att de inte är blankis nerför backen, för då är jag död :b vi hoppas på det bästa. tjaarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback