fredag

första arbetsveckan är avklarad o jag har haft världens goaste ungar! kändes lite jobbigt o säga hejdå till dom idag faktiskt, men jag måste nog lära mig. för så kommer det vara varje vecka. hmhm, ikväll blir det tranan, sitta o sociala o vara trevlig. skulle kanske vara skönt mä en hemmakväll framför tvn, men nja. det får nog vänta.. har ju hela helgen på mig eftersom jag är ledig. UNDERBART. har möblerat om där jag bor, så nu har jag en 180cm stor säng. inte helt fel alltså, jag trivs! igårkväll va det hc, heelt okej alltså. . schlagergolvet är topp! men idag gör min hals ont, illa. nu ska jag nog åka hem o slänga mig i sängen o sova en sväng innan det är dags att fixa i ordning sig för kvällen. klockan är ju snart mkt. trevlig helg folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback