sascha

image140Idag har jag haft lite roligt åt Alexander åtminstonde två gånger. För tillfället så kollar han på NallePuh och filmen hakar upp sig lite då och då, det Alexander gör åt saken är att banka på tvn i hopp om att filmen börjar fungera igen! När jag ser det tänker jag tillbaka på när jag var liten och bankade på tvn och ropade "mörne", i hopp om att Björne skulle visa sig på tvskärmen :) Det är inte något jag kommer ihåg, utan det är mamma som har berättat de!
Andra gången jag hade lite roligt åt honom idag var när jag skulle väcka honom, det gick verkligen inte att få liv i honom, jag försökte i säkert tio minuter och försökte locka med olika grejer, men sen när jag nämnde choklad, ja då blev det liv i ungen minsann! Chokladtokig som mig är han . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback