2007-08-31

image46

idag ar det en stor dag, nicholas fyller ett ar! hipp hipp hurra :) sa idag har det fixats o donats hela dagen infor morgondagen da det blir kalas & party minsann, har bunkrat upp med diverse saker att grilla plus tillbehor och alkohol.

dagarna gar och ibland undrar man vart tiden tar vagen. snart har jag varit har i 2 veckor, kanns inte som att jag varit hemifran sa lange, o andra sidan kanns de som jag kant familjen mkt langre! men jag trivs fortfarande och det gar lattare och lattare att vara ensam med barnen.. nicholas och jag har varit pa promenad tva dagar i rad nu, skont att komma ut och perfekt att han kan sova i vagnen! borjar "lara kanna" farnham mer och mer.

o ni som laser, skriv nan rad (pa "kommentarer" har nedanfor) sa jag vet vilka ni ar, vore roligt att veta vilka som "foljer mig" har borta :)

Kommentarer
Postat av: stefan

Ska du bjuda honom på alkohol redan? vet att alkoholkulturen är lite annorlunda där men.. ;)

2007-08-31 @ 23:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback