2007-08-27

idag har varit en lang dag. som vanligt vaknade jag strax innan nio, men istallet for att ga upp lag jag kvar och laste. ar snart klar med boken jag laser, antligen! runt tio knackade det pa dorren och dagen tar fart. glada nicholas kommer o kryper omkring i sangen och sen blev det prommis med honom i barnvagnen, harligt att jag antligen tog mig ut! under dagen har vi haft besok av en jattetrevlig mamma med tva sota & pratglada barn :) alldeles nyss badades nicholas och alexander o nu har dom nog stupat i sang .. efter en lang dag.

blir nog laggdags tidigt ikvall for mig oxo . . imorgon ska vi till ikea och storshoppa mat och grejer till mitt rum! om allt gar som det ska hittar vi gardiner imorgon och jag kan flytta in i mitt rum :)

ska forsoka uppdatera
bilddagboken med jamna mellanrum oxo! nu finns det lite nya kort iaf ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback