2007-08-09

det är cityfest i gävle. och i år är jag rätt opepp när det gäller det faktiskt. plus att sisådär hälften av mina vänner har dragit från stan och jag jobbar, jag är alltså inte sådär jätte pepp. men visst, det är trevligt, god mat och man träffar mycket trevligt folk! kanske blir en sväng ikväller oxå?

när det gäller det här med bilder från turkiet hänvisar jag till
syrrans bilddagbok för tillfället, har lixom ingen ork att lägga upp massa bilder som jag inte ens vet folk är intresserad av . .

slutligen: stora planer på gång, london nästa minsann!








jag saknar turkiet

Kommentarer
Postat av: Tessa

London på riktigt? :D

Postat av: Denise

Åh, London! :O Jag blir så avundsjuk! När?

2007-08-10 @ 13:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback