2007-08-06

idag började jag jobba, riktigt trevligt att vara tillbaka faktiskt. även fast jag kanske har kastats tillbaka till "verkligheten" ganska snabbt sen jag kom hem .. krångel med ams och alfakassan, räkningar som skulle betalas, en massa måsten och stress o nu tillbaka till jobbet. meen, jag ska inte klaga alltförmkt .. i stort är det faktiskt skönt att vara hemma igen . har hunnit träffa rätt mkt folk, varit i stugan och solen skiner och livet leker, eller nått! o min väska kom ju faktiskt fram oxå, på torsdageftermiddag kom det en jetpack bil o drajvade in på gatan, o huxflux stog min väska på verandan utan förvarning. jeej!

jag har planer på att lägga upp lite bilder från turkietresan, men väntar nog på syrrans kort som dyker upp imorgon förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback