hmm..

okej, jag erkänner.. jag är inge vidare på de där med o blogga.
men jag kan ju inte skriva om jag inte känner för det.. eller?

idag har det blivit mycket plugg .. först skolan & sen projektarbete i samband med lunch på stan.
fått undan en del, så de känns skönt, får bort ännu mer imorn om vi är flitiga!
men de är inte alls speciellt roligt o vara i skolan nu, när man varit på dagis flera dagar..
3 dagar förra veckan, och 2 dagar den här veckan på en ny avdelning, pluttisar som är skitgoa :)
o omtyckt blev jag ..  en av barnen vägrade släppa mig när jag skulle gå igår .. o i måndas kom de en unge springandes mot mig o skrek "joooossaaan" o gav mig världens kram ^^,
o bytt blöjor har jag faktiskt gjort .. fast inte när den värsta olyckan varit framme :b


dagarna knallar på väldans bra nuförtiden tycker jag ... jag får mycket gjort och snart är det vinter..
jag längtar så jag håller på o spricka ibland! dom ringde från kläppen igår o skulle veta längd på skidor o stavar, storlek på hjälm o vantar :b snart är det dax! bara o hojta till om du vill komma o hälsa på ;)


nästan så jag ska sova snart.. jag har blivit otroligt kvällstrött på senaste tiden..
tack & hej.. jag ska försöka bättra mig på bloggfronten :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback