dagen efter..


det är såhär dagen efter man känner att man aldrig mer kommer dricka alkohol, o ändå sätter man sig i den situationen om o om igen. ja, jag är bakis och skittrött. o de här är kanske världens längsta dag.
men snart börjar iaf one tree hill, o efter de så blir de skärgårdsdoktorn. funderar även på att bubbla efter mina tvprogram för att sedan gå o lägga mig, tidigt! mm, that sounds good.

imorgon ska jag upp och jobba på dagis, med småbarn, 1-3åringar, då måste man vara pigg för att orka. men det ska bli hur kul som helst :) även fast jag antagligen måste lära mig och byta blöjor..
får uppdatera imorgon om hur det gick med de där!

igår var det alltså party, ovanligt rolig förfest alltså. me and emilie rocks! hah. knäppte kanske snyggaste bilderna, o ja, ibland lär man väll bjuda på sig själv lite extra! träffade trevliga människor ute igår iaf ^^,


pose!jag och emilie

idag längtar jag jättemkt till vintern också, jag vill ha snö nu! men näe, det är liksom 17 grader ute, så jag kommer få vänta i evigheter. bajsväder. grått o tråkigt. men de regnar iaf inte.

9 december tar jag mitt pick o pack o drar till kläppen iaf, för att bosätta mig där i sisådär 4 månader. jag längtar. det ska bli otroligt skoj. jobba som skidlärare med småbarn. weeej!
köpte nya skidkläder i veckan, kanske hur snygga som helst!! det var värt priset.. :b


nu ska jag lägga mig framför tvn, o dega där i några timmar! see you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fler än bara emelie som tittade snett på dig där ;P

2006-10-01 @ 19:54:47
Postat av: jossa

mooget o skriva en kommentar utan o skriva namn då!

2006-10-02 @ 16:55:09
Postat av: Denise

På söndagar är det Navy cis som gäller! (20.00, 3:an) DiNozzo är så snygg .. ;)

2006-10-02 @ 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback