ännu en helg..

de va den helgen de, tiden går otroligt fort nuförtiden... snart november lixxom.
men jag klagar inte, väntar ju bara på vintern och december nu jag ^^,

jobb som vanligt igår o dagen gick snabbt som vanligt!
party på kvällen, till slut... efter många om o men. förfest hos martin, mkt trevligt o sen blidde de taxi till hangloose där man träffade på grannen i baren som va generös, tackelitack!

idag har jag varit otroligt seg, kom upp ur sängen framåt 2, skönt o bara slappa..

hoppas på att dom ringer från vikarieförmedlingen imorrn o behöver mig på nått dagis! helst vanliga för där trivs jag ju topp :) men de visar sig väll.. lär väll sova i tid iaf.

o onetreehill avsnittet på tv idag va kanske hur bra som helst, så nu har jag laddat ner fortsättningen för jag lär se hur de gick för alla... :b


hold me now i need to feel complete



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback