onsdag

idag är det alfons och hans syster asta's (matildas vovve) födelsedag, dom fyller 2 år! hurrahurra :)
bortskämd som vovven är fick han självklart tårta och imorgon blir det mer kalas hemma hos matilda!

onsdag

dagarna knallar på, den här veckan har jag mest jobbat på avdelningarna med dom stora barnen, inte alls lika roligt som att vara med småbarnen, eller ja, det är väll på olika sätt. men jag trivs då bäst med knattarna ^^, när dom kommer upp i 4-5års åldern börjar dom bli otroligt envisa och det är ju skapligt drygt.
av nån konstig anledning verkar bilar har något emot mig alltså.. förra veckan blev jag ju nerstänkt av en bil, senare körde två bilar ut precis framför mig när jag var ute o körde och idag höll två bilar på att köra på mig när jag var på prommis. hallå lixxom?!
o gävles luciakandidater.. hur tråkiga var inte dom på en skala då? iofs spelar de absolut ingen roll alls, eftersom jag inte tänker kolla på de luciatåget, men ändå. o jag kom på idag att jag inte hinner vara med o se dagis luciatåg, det kändes väldigt tråkigt faktiskt, hade ju varit hur gulligt som helst!!

oh, vad roligt det är med alla som kommenterar inläggen! fortsätt så, då blir jag glad :)
idag är en bra dag, jag är nöjd med livet som det är just nu och allt som händer o sker!


om du finns, om du kan, om du vill komma hit
kom hit, kom hit och slunga mig rätt in i smeten

jag faller med flit

Kommentarer
Postat av: Tessa

Wiih Grattis till Alfons :D och asta :p

Postat av: stefan

man ger inte hundar tårta..det MÅSTE finnas regler mot det :p

2006-11-09 @ 17:47:31
Postat av: Sofie

ohh tårta ;) haha! kände mig manad att skriva lite eftersom jag brukar läsa :) håller med dig om att de är bättre på småbarnsavd, varit med stora barn hela veckan. trött i huvudet! :) meeen meen :)

2006-11-09 @ 19:01:26
Postat av: Johanna

Men vad var det i den där tårtan egentligen, inget man kommer bli bjuden på på din födelsedag kan ja ju hoppas ;) haha

2006-11-10 @ 18:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback