måndag

ännu en måndag i mitt liv avklarad. jobb hela dagen, först med stora barnen och sen med dom små. huvudvärk på eftermiddagen var inge vidare och inte gick det över heller. men nu är det så gott som bra.
en timmes promenad efter jobbet och sen blev det till o slappa lite granna tills det var dags att åka iväg och handla lite med mamma och syrran. kommer hem lagomt till åtta då jag laddat med fruktsallad för att lägga mig bekvämt i sängen inför anna pihl . .men var det någon anna pihl då? näe, det var fotbollsgala istället. vilken skit. jag blev besviken. meen, det var ju iaf cityakuten klockan nio iaf.

december närmar sig med stora steg. ringde kläppen i fredags och hörde lite om hur det låg till med boendet. och tro det eller ej, men jag har haft turen att få ett eget rum som det såg ut nu, allt var inte helt färdigt. men jag hoppas hoppas hoppas att det blir så. skulle tydligen dela stuga med nån anna-stina eller anna-sara eller nått liknande. det blir säkert bra. JAG LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: martin

Klart det ska vara fotbollsgala istället för såpoperor! ;)

Postat av: Elin

Håller med dig!Lagom sur när Anna Phil inte dök upp,dålig start på veckan...Vore trevligt om du får eget rum,då finns det ju hopp för mig ;D

2006-11-14 @ 10:11:12
Postat av: Anonym

shit, haha jossan , du e ju duktig på blogga du , ja suger , bloggar aldrig , hur mycket jag en försöker :S segt asså.. ;D men ja , har ju bilddagbok med, fast den bloggar jag heller aldrig med , haha!, Får fan börja, hur nu det ska gå.. ;D;D

2006-11-17 @ 19:24:06
Postat av: SAMUEL!

Det va ju postat av mig :S

2006-11-17 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback