måndag

en ny vecka är kommen, o jag klagar inte. mycket jobb är det, varje dag.. och pengar blir det.
idag va jag hos frissan, permanentade håret, woho. äntligen lite volym :) bara o hoppas på att de håller ett tag framåt nu .. o jag får inte tvätta håret förän på torsdagmorgon, jeej lixxom. de kommer ju vara döö skitigt då, knappt så man vågar visa sig ute på typ.. onsdag. fast de lär jag göra, för då ska jag fika mä sofie!
satt o funderade lite igår, och det känns faktiskt inte bara bra med kläppen, utan det är ju några saker (förutom att jag inte kan tvätta och knappt laga mat) som känns lite jobbigt .. för det första är de inte helt säkert att jag får komma hem i jul, o en jul utan familjen?! att fira jul med familjen och släkten är ju typ en oskriven lag ..så vi får väll se hur det blir med det. för det andra så måste jag faktiskt få komma hem nångång runt jul, karin kommer hem från wales, kristin kommer hem från usa och matilda åker till london i början på januari. jag tycker faktiskt det är vettiga anledningar till att få komma hem en sväng. eller?
och tryggheten.. hallå.. här hemma har jag allt jag behöver för att må bra. kommer allt de finnas där uppe?
många frågetecken som jag hoppas jag får svar på inom en snar framtid!

snart är det anna pihl & cityakuten. tjaarå! (visst har jag blivit duktig på att blogga?)


and all the roads we have to walk are winding
and all the lights that lead us there are blinding
there are many things that I would
like to say to you but I don't know how

Kommentarer
Postat av: Tessa

Nämen va kul med pemanent! :D Hoppas jag hinner träffa dig innan du far till kläppen! Och ja, du har ju nästan blivit en riktig bloggare nu ;)

Postat av: Emilie

Vet du, ring till Kläppen idag och fråga när du ska arbeta. För i Lindvallen har de börjat skriva scheman nu :D Jag kommer få vara hemma under julen om jag vill, hoppas du får det med!

2006-11-07 @ 12:31:49
Postat av: Elin

Tur att jag tittade förbi din blogg,visste inte ens att Kristin är i USA :P läcker med permanent!måste få se det nån dag.träna nästa vecka?

2006-11-08 @ 19:20:46
Postat av: stefan

jossaaa..det är bara tanter som permanentar sig! taant! :P

2006-11-08 @ 20:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback