lördag

den som kommenterar mina inlägg utan och skriva namn kan lika gärna hålla käften. okej?

tiden går ruskigt fort nuförtiden. om två veckor är jag bosatt i kläppen. längtar ju lagomt mycket. alla människor jag pratat med som ska dit verkar huur gooa som helst. o min stugkompis verkar nice, o vi verkar vara rätt lika, lika kassa på o laga mat. men det ordnar sig. om allt går som jag vill så får jag sällskap och hjälp i början ;) jobbet på dagis flyter på och det blir en skaplig lön man får i december alltså. först heltid på dagis en månad och sen lön från simskolan hela terminen. woho. inte går de nån nöd på mig nu inte, ska nog ta en shoppingdag på måndag!

igår var vi hos sofia ett gäng, väldans trevligt tycker jag. bänkade framför idol med daimglass, chokladbollar, chips och bullar. inte helt fel de inte. o äääntligen åkte johan ut, usch va nervös jag var under utröstningen.
nu ska jag äta lite så jag orkar med dagen, ska iväg o jobba om ett tag.. en man kort idag, känns inte sådär jätteroligt, men vad göra lixxom?

o var är snön? o varför fick emilie o martin åka skidor före mig för? jag är avis. blä. jag som älskar skidåkning o vinter mest av alla typ. osså får dom åka iväg före mig. livet är orättvist! haha, vettefan hur många ggr emilie sa i telefon igår hur underbart vi kommer ha det i sälen/kläppen/lindvallen. men det blir nog bra :) jag längtar.

    "Du är tankfull, funderar igenom olika beslut du kanske kommer att fatta. I övrigt en underhållande dag."
     "Det kan vara svårt att veta vad andra ska ta sig till just nu. En överraskning är dock att vänta."


i'm strong

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som att du har haft en bra helg :) Hoppas att det gick bra på simskolan! Får väl höra :) Ses nån dag?! Kraaam

2006-11-27 @ 14:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback