fredag

idag har jag varit ledig. skönt att få vakna utan att klockan ringer. även fast jag vaknade igårmorse kl. 7 o va pigg utan att klockan ringde. o när hände de senast?! imorse vaknade jag 8 o va pigg.. men näe, nån måtta får de vara, somnade om o sov till 10.
den här veckan har jag inte riktigt prioriterat städning så idag såg min fåtölj ut såhär:

fredag

som ni ser så va de lixxom dags för lite städning idag när man inte ens ser dom olika högarna som skiljer använda och oanvända kläder ifrån varandra. så städat har jag alltså gjort idag, borde väll ha dammsugit oxå, men de har jag hela helgen på mig att göra. jag har INGENTING inplanerat i helgen, wow lixxom. jag är kanske upptagnaste personen i världen ungefär o har ingenting inbokat, inte ens simskolan. SKÖNT.

o nu har jag lyckats få jobb på favvo-dagiset tills jag drar iväg till kläppen, tänka sig vilket flyt. bara o tacka o ta emot. visst, jag kommer vara dödstrött i slutet av veckan, för nu kommer jag ha en 6dagars arbetsvecka, vilket betyder en dag ledigt i veckan. när ska jag sova lixxom? men vadå, lika bra o jobba när man blir erbjuden jobb och man jobbar ju inte gratis precis ^^,

o kläppen nu då, bara o börja räkna ner dagarna.. OM EN MÅNAD LIXXOM. då ska jag klara mig själv, haha.. jag josefine, som inte kan tvätta och knappt laga mat. hur ska de gå för mig?! får la hoppas på att jag hamnar med ett par änglar till arbetskamrater som stöttar mig! det löser sig. men jag skulle bra gärna vilja veta hur jag ska få bo, o var jag ska bo, o vilka jag ska bo med.. tio miljarder frågor finns de.. men som sagt, det löser sig.

ikväll ska jag bänka mig framför idol med fruktsallad och trevligt sällskap o heja på framförallt erik (o nej, jag ringer inte o röstar, SÅ insatt är jag inte). fast alla vet ju redan att markus kommer vinna.. ciaodå!


So many times I was alone and couldn't sleep
You left me drowning in the tears of memory
And ever since you've gone, I found it hard to breathe
'Cause there was so much that your heart just couldn't see

A thousand wasted dreams rolling off my eyes
But time's been healing me and I say good-bye...

'Cause I can breathe again, dream again
I'll be on the road again
Like it used to be the other day
Now I feel free again, so innocent
'Cause someone makes me whole again
For sure... I'll find another you

Could you imagine someone else is by my side?
I've been afraid I couldn't keep myself from falling
My heart was always searching for a place to hide
Could not await the dawn to bring another day

You're not the only one so here me when I say
The thoughts of you, they just fade away

'Cause I can breathe again, dream again
I'll be on the road again
Like it used to be the other day
Now I feel free again, so innocent
'Cause someone makes me whole again
For sure... I'll find another you

Sometimes I see you when I close my eyes (Oh~!)
You're still a part of my life...

But I can breathe again, dream again
I'll be on the road again
Like it used to be the other day
Now I feel free again, so innocent
'Cause someone makes me whole again
For sure... I'll find another you, mm...


Oh, I'll find another you


Kommentarer
Postat av: Emilie

Ojoj, det där var ju inte en liten hög du hade ;D

2006-11-04 @ 11:17:09
Postat av: Tessa

Grattis till jobbet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback