söndag

alltså, nu börjar jag bli lite orolig. det är 3:e december och 6 plusgrader ute. det är inte normalt. o inte ser det ut som det ska bli kallare heller. det blir lixxom lite problem för mig som ska upp till kläppen på fredag, o då antar jag att det är tänkt att vi ska åka skidor nästa vecka. men vi får la se hur det blir mä de.

veckan som gått har varit rätt så händelserik. började veckan med att storshoppa med sofia, massa nya kläder och fortfarande mycket pengar på kontot. skitbra! sen var det ju jobb som vanligt. flera dagar på småbarn och det gillade jag! jag kommer sakna dagis, helt klart. men det står ju kvar, så i vår är jag nog tillbaka :) sen blev de väll lite promenader, ett tandläkarbesök, diplomskrivandet inför helgen och skrivande av packlista o den blev typ jättelång. i helgen blev det självklart idolfinal, erik va helt klart bäst i fredags o jag hoppades verkligen på honom som vinnare, även fast jag visste att markus skulle ta hem de. på lördagen blev det jobb, avslutning på simskolan, o det kändes faktiskt lite sorgligt eftersom jag jobbat med det i 2 år. men nu är det slut. visst, det är ju skönt oxå, lördagarna lediga nu framöver kanske? på kvällen blidde de party med malin, matilda o hennes gamla klasskompisar! fan vilka härliga människor :) mkt skratt blev det. sen bar det av till svarte jägaren där den första man träffar på är syrran. blev där ett tag tills vi tänkte gå till nivå, men där va det typ superduperlång kö som man inte alls orkade stå i. så vi blev kvar utanför o träffade massa trevligt folk. o ja, det va verkligen jättemånga roliga människor ute som man inte träffat på ett tag! ^^, o det va knappast brist på för fulla killar. haha.
idag sov jag länge, o vaknade upp pigg, toppen! städade rummet o va ner på stan. invigning av bocken som var lika fin som vanligt o sen va det ett jättefint fyverkeri!

114800-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback