onsdag

imorgon är det dags att ta farväl av gävle igen . den här gången känns det faktiskt jobbigare eftersom jag inte vet när jag kommer hem nästa gång + att jag sagt hejdå till karin och matilda som drar till wales o london snart. vem vet när jag får träffa dom igen?! blä. de känns faktiskt tungt om jag ska vara ärlig. blev tokglad o jätteöveraskad när karin dök upp på förfesten i måndags iaf, jeej va roligt det var att träffa henne igen efter några månader! hm. har förhoppningsvis packat det mesta så jag kan ta det lugnt imorgonbitti. tänkte dra vid 10 ungefär. de blir nog lagomt .. upp till kläppen o kolla schema, prova skidbraller o lämna in skidorna till verkstaden. sen är det bara o köra igång med jobbandet antar jag. jag längtar, men jag är nervös också. pengar borde jag ha så jag klarar mig ett tag framöver iaf. har fått lön och pengar i julklapp så vi får la se hur jag klarar mig. har ju köpt bil nu, så nu ska ju pengarna räcka till bensin oxå! men de är det värt :)
well, ska försöka skriva nån rad lite då o då där uppe så ni får höra hur det går för mig, om det kan vara intressant, vad vet jag? see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback