Update

Igår var en S-K-I-T dag på kontoret, klagomål efter klagomål. Nog för att jag har lärt mig att handskas med dryga gäster, men när det kommer till dryga fulla gäster som är jävliga finns det en gräns för hur mycket skit jag kan ta. Vilket resulterade i ett breakdown. Men tack vare supergoa kollegor som fanns där vid min sida gick det bra. Ni är bäst! Slapp jobba sista timmen på kontoret och slapp servicetelefonen pga detta och sov som en stock natten till idag när jag väl somnade. Vilket i sin tur resulterade i en jättebra dag på kontoret istället, allt har flytit på! Men det bästa var ju såklart att få träffa mamma, gick till hennes hotell och tog en simtur i poolen och sedan har vi ätit middag. Nu ska jag avsluta kvällen med dom nyaste avsnitten av Grey's . .

Just det! Är lite diskussion på facebook (och dagis!) angående om jag har pojkvän eller inte eftersom det häromdagen stod "Josefine är inte längre singel". Haha, jag lovar att jag skulle berätta för er om jag hade skaffat någon härborta, och jag skulle självklart bjuda in er på turkiskt bröllop . . Men som läget ser ut just nu så är det nog något ni får vänta på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra! ;)

2009-10-05 @ 12:23:02
Postat av: tessa

muffins komma pronto ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback