Tröttis

Sjukt trött hela dagen idag, självklart har jag mig själv att skylla då det blev sent igår och tidigt imorse. Det var nämligen Therese sista kväll och då var vi ju såklart tvungen att gå ut. Härligt drag och mycket människor! Mindre roligt imorse när jag skulle kliva upp, som tur var så har det vart en lugn dag på kontoret med lunch pä Villa Okan. Efter jobbet pallrade jag och Ida oss iväg till Flower Garden för lite Hamam, och det var ju inte en dag för tidigt . . (säger man så?). Äcklig gammal hud skrubbades bort och fick superbra massage! Blir nog ett besök nästa vecka också, fast bara massage då. .

Idag har jag sagt hejdå till 3 stycken . . totalt den här veckan vill jag inte ens räkna! Är sjukt tomt utan Daphe, Bettan, Emelie & Therese. Men jag säger bara ALANYA 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback