2 weeks left

Om två veckor är jag hemma, i Sverige. Känns ju lite halvkonstigt? Jag ska alltså packa ihop hela min lägenhet och flytta hem till rosa huset. Kommer ju bli intressant att flytta hem till mamma och pappa, jag har ju lärt mig att "ta hand om mig själv" nu. Eller ja, jag har fortfarande inte lärt mig laga mat . . så den biten får mamma gärna stå för ;) Kan ju inte precis springa på restaurang var och varannan dag hemma . .

Igår var jag ledig och skulle tvätta. Gick ner med tvätten och då var tvättmaskinerna upptagen. När jag kommer ner 2 timmar senare är maskinerna igång med ny tvätt och jag svär lite för mig själv, vem snor någons tvättid lixom? Men sen har söta städerskan minsann sorterat min tvätt och startat maskinerna :) Hon är så söt! Hon är värd mycket dricks när jag lämnar Lale.

Nu är vi 7 stycken kvar. Varav en person åker imorgon. Känns  . . . tomt!

Kommentarer
Postat av: Mama

Josefine mitt kära barn, nu när du kommer hem är det faktiskt DU som sköter hem, matlagning och vovve...... Ska bli sååååå skönt!

2009-10-21 @ 21:20:50
Postat av: Mama

Mitt kära barn, nu när du kommer hem är det DU som sköter alla hushållsbestyr, detta innefattar naturligtvis matlagning. Din far och mor ser fram mot en härlig middag varje dag vid 17-18 tiden och naturligtvis en härlig efterrätt typ "alanya waterfall".

Härliga långpromenader med familjens "pigga" hund Alfonso kommer att sätta guldkant på dina dagar här hemma!

Vi längtar!

2009-10-21 @ 22:36:25
Postat av: Emelie

fin blogg! kanske har lust att hjälpa till med header?

Postat av: Ia<3

Din söta mamma till städerska, matlagerska ja du vet "allt i allo" kommer hon också att få mycket dricks???



Det kommer nog känna konstigt att komma hem... Det värsta är väl att du kommer få lappsjuka efter ett tag.

Kramis på dej!

Vargens fru

2009-10-22 @ 18:54:40
URL: http://finie.blogg.se/
Postat av: anna

okej härligt :) men är du fortfarande anställd då eller hur vet du att de blir alanya nästa sommar med ?

2009-10-24 @ 22:49:20
URL: http://annakrantz.blogg.se/
Postat av: anna

ah det ska jag göra , ska skicka in till dem olika bolagen nu efter årsskiftet :) så får man hoppas på de bästa :P

2009-10-25 @ 10:45:00
URL: http://annakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback